EKONOMIK ZŁOTĄ SZKOŁĄ 2023
mobilności

Menu Główne

Spacerkiem po Walencji

Nasz pierwszy wolny dzień od pracy to sobota. W końcu udało się nam wyspać i  wyruszyliśmy na dalsze zwiedzanie malowniczej Walencji.  Jednym z punktów naszej wycieczki był rynek Mercado Central de Valencia, jeden z najstarszych rynków w Europie.  Wizyta tam to prawdziwa uczta dla zmysłów i eksplozja kolorów. Wiele egzotycznych owoców czy gatunków ryb zobaczyliśmy pierwszy raz w życiu, niektórych z nich nawet spróbowaliśmy . Po zwiedzaniu pojechaliśmy na plażowanie i relaks z  szumem morza  w tle.

Z kolei w  niedzielę  wybraliśmy  się na długi spacer korytem rzeki „ Ogrodów  Turii ”, którego celem była wizyta w L'Oceanogràfic, czyli Oceanarium .  Na całej długości parku spotykamy najróżniejsze gatunki roślinności, od pięknych kwiatów i krzewów po pnące się wysoko drzewa: sosny, oleandry i palmy. Bardzo dobrze w zieleń Ogrodów Turii wkomponowane są tereny sportowe i place zabaw. Wizyta w Oceanarium miała charakter poznawczy, gdzie zobaczyliśmy cały świat podwodny.   Było to dla nas relaksujące zwieńczenie pracowitego tygodnia praktyk.  Główną atrakcją był pokaz delfinów, który oglądaliśmy z zachwytem.
Po wizycie w oceanarium udaliśmy się do kina  Hemisferic na film pt. Planet Power 3D.  Drugą połowę dnia przeznaczyliśmy na odpoczynek przed następnym tygodniem praktyk.

„Nauczycielem wszystkiego jest praktyk – staże zagraniczne uczniów ZSHE
i job shadowing nauczycieli ”

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.